§1 PRZEDMIOT REGULAMINU
1. Umowa o świadczenie usług najmu krótkotrwałego zakwaterowania obejmuje wynajem
apartamentu lub domu. Warunki umowy określa niniejszy Regulamin. Regulamin określa; zasady
dokonania rezerwacji, świadczenia usług najmu, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie
apartamentów i domów Mountain Base i jest integralną częścią umowy. Do zawarcia umowy
dochodzi w momencie dokonania rezerwacji. Dokonując rezerwacji, Gość potwierdza, iż zapoznał się
z regulaminem i zaakceptował jego warunki.
Klient zawiera umowę z firmą: Mountain Base Grzegorz Kumorek z siedzibą przy ul. Szeligówka 28,
34-511 Kościelisko, NIP: 7361671067, zwaną dalej Mountain Base
3. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające w apartamentach i domach Mountain Base.
§2 ZASADY REZERWACJI
1. Rezerwacji apartamentu dokonuje się poprzez:
a. pocztę elektroniczną e-mail lub rezerwację telefoniczną
b. on-line - tj. poprzez wyspecjalizowaną rezerwacyjną platformę internetową (np.
booking.com, hotels.com, airbnb.com, noclegowo.pl) lub stronę www.mountainbase.pl
2. Zasady dokonywania rezerwacji:
a. W procesie rezerwacji Klient wybiera apartament/dom oferowany przez Mountain Base za
pośrednictwem Serwisu Internetowego lub na portalu pośredniczącym, a następnie dokonuje
rezerwacji poprzez wypełnienie wirtualnego formularza rezerwacji dostępnego w Serwisie
Internetowym lub portalu pośredniczącym, bądź dokonuje rezerwacji telefonicznie pod
numerem telefonu +48 725 999 202 lub na adres poczty elektronicznej
biuromountainbase@gmail.com.
b. Klient dokonuje rezerwacji poprzez wskazanie pod ofertą zawartą w Serwisie Internetowym
lub portalu pośredniczącym daty rozpoczęcia pobytu i daty zakończenia pobytu, a także
liczbę osób, które będą przebywać w lokalu. W razie dokonania rezerwacji telefonicznie lub
na adres poczty elektronicznej dokonanie rezerwacji skuteczne jest po otrzymaniu przez
Klienta Wstępnego Potwierdzenia Rezerwacji od Mountain Base.
c. Klient zobowiązany jest w ciągu 24 h od momentu otrzymania Wstępnego Potwierdzenia
Rezerwacji do zapłaty 40% całkowitej ceny za pobyt lub
d. Brak otrzymania Przedpłaty w wymaganym terminie uprawnia Mountain Base do odstąpienia
od Umowy i do odwołania rezerwacji w trybie natychmiastowym. O odwołaniu rezerwacji
Klient zostaje powiadomiony przez Usługodawcę drogą elektroniczną.
e. Po otrzymaniu zadatku za rezerwację Mountain Base przesyła potwierdzenie rezerwacji na
adres poczty elektronicznej.
f. O ile nie została opłacona cała należność za pobyt, a tylko zadatek, pozostałą kwotę
należności należy uiścić niezwłocznie w dniu przyjazdu podczas zameldowania u osoby
przekazującej klucze do domu lub apartamentu.
3. Zasady anulowania rezerwacji.
a. W każdym czasie, przed uzgodnionym terminem pobytu, Klient ma prawo odstąpienia od
Umowy. W takim przypadku Usługodawca może zatrzymać wszystkie wcześniej wpłacone
przez Klienta środki, chyba że w przypadkach określonych w warunkach odwołania zawartych
w ofercie, w której dokonano rezerwacji określono inaczej.
b. Wcześniejszy wyjazd Klienta z lokalu nie uprawnia Klienta do zwrotu opłaty za
niewykorzystaną część pobytu.
c. W przypadku rezygnacji z rezerwacji, Klient zobowiązuje się do pisemnego zgłoszenia
rezygnacji z pobytu Mountain Base.
§3 ZASADY POBYTU I ODPOWIEDZIALNOŚĆ
1. Doba noclegowa rozpoczyna się o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godzinie 11:00 w
dniu wyjazdu. Godzina opuszczenia obiektu przez Klienta powinna być uzgodniona dzień przed
wyjazdem, tak aby rezydent stawił się w celu sprawdzenia stanu zdawanego obiektu i odebrania
kluczy.
2. Wszelkie uwagi odnośnie stanu obiektu, jakości przygotowania, stwierdzonych uszkodzeń lub
braków w wyposażeniu, należy zgłosić niezwłocznie telefonicznie do biura pod nr. tel. +48 725
999 202, nie później niż przed upływem jednej godziny od chwili zameldowania w obiekcie, pod
groźbą przejęcia odpowiedzialności za powstałą szkodę.
3. Klient zobowiązany jest dbać o powierzoną nieruchomość oraz jej wyposażenie. W przypadku
stwierdzenia szkód w obiekcie, Klient zobowiązuje się do zapłaty odszkodowania w pełni
pokrywającego wartość poniesionych strat.
4. Kaucja płacona gotówką podlega zwrotowi w ciągu 7 dni roboczych od momentu zwrotu lokalu
po przesłaniu danych do przelewu na adres e-mail: biuromountainbase@gmail.com. W
przypadku preautoryzacji dokonanej na karcie kredytowej/płatniczej czas zwrotu może się
wydłużyć z powodów niezależnych od firmy Mountain Base.
5. Zwrot kaucji nastąpi po przeprowadzeniu kontroli stanu obiektu.
6. Klient przyjmuje do wiadomości, że liczba osób zamieszkujących w obiekcie nie może być większa
od podanej w ofercie Mountain Base. W przypadku przekroczenia tej liczby bez wcześniejszego
uzgodnienia z biurem, Mountain Base ma prawo odstąpić od umowy ze skutkiem
natychmiastowym bez zwrotu kosztów lub naliczeniem dodatkowych opłat za dodatkowe osoby
w wysokości 100 zł za dobę za 1 osobę.
7. Palenie wyrobów tytoniowych w obiekcie jest zabronione. W przypadku złamania zakazu palenia
Klient zobowiązany jest do zapłaty kary w wysokości 500 zł.
8. Za przyjazd między 22:00 a 8:00 pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 80 zł.
9. Zwierzęta domowe są akceptowane po wcześniejszym uzgodnieniu z biurem. Za pobyt zwierzęcia
pobierana jest dodatkowa opłat w wysokości 50 zł za dobę.
10. Klient zobowiązuje się do pokrycia kosztu zagubionych kluczy do obiektu (koszt 500 zł) i pilota do
bramy wjazdowej (koszt 200 zł).
11. Klient zobowiązuje się do utrzymania obiektu w stanie zastanym oraz do zachowania zasad
dobrego sąsiedztwa, w szczególności do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach 22:00 - 7:00.
12. Klient zobowiązany jest do segregacji odpadów i stosowania się do pozostałych zasad polityki
miejskiej/gminnej w przedmiocie gospodarowanie odpadami.
§4 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. W przypadku naruszenia regulaminu firma Mountain Base zastrzega sobie prawo do rozwiązania
umowy w trybie natychmiastowym bez możliwości zwrotu uiszczonych opłat.
2. Firma Mountain Base nie ponosi odpowiedzialności za wydarzenia losowe mające wpływ na
funkcjonowanie obiektu, tj. nagłe braki w dostawie prądu/wody/ internetu oraz za awarie
spowodowane złymi warunkami atmosferycznymi, np. silnym wiatrem lub intensywnymi
opadami śniegu. Mountain Base nie ponosi również odpowiedzialności za stan utrzymania
miejskich i gminnych dróg dojazdowych do obsługiwanych obiektów, zwłaszcza w sezonie
zimowym.
3. Firma Mountain Base nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności lub hałas spowodowane
przez sąsiadów (np. remont, zakłócanie ciszy nocnej). W przypadku ww. niedogodności należy o
nich powiadomić odpowiednie organy (np. policję).
§5 REKLAMACJA
1. W przypadku stwierdzenia niezgodnego z Umową świadczenia usług, Klient powinien zgłosić
Mountain Base reklamację na piśmie drogą elektroniczną na biuromountainbase@gmail.com lub
listownie w terminie do 14 dni od momentu zakończenia pobytu.
2. Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni roboczych od momentu jej otrzymania.
3. W wypadku odmowy uwzględnienia reklamacji Usługodawca jest zobowiązany uzasadnić
przyczyny odmowy.
§ POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie znajdują zastosowanie odpowiednie regulacje
Kodeksu Cywilnego.
2. Administratorem danych osobowych Klienta lub przedstawiciela Klienta jest Mountain Base,
dane osobowe Klienta będą przetwarzane m.in. w celu realizacji Umowy. Więcej informacji o
zasadach przetwarzania danych, w tym o celach i prawach, dostępne jest w polityce
prywatności na stronie www.mountainbase.pl .
3. Wszelkie spory pomiędzy Usługodawcą a Klientem będą rozpatrywane zgodnie z przepisami
prawa polskiego przez sąd właściwy dla siedziby Mountain Base.
4. Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
Szeligówka 28
34-500 Zakopane